Aveți o afacere profitabilă și vreți să susțineți programele noastre de conservare a naturii? În fiecare an puteți redirecționa către WWF 20% din impozitul pe profit datorat statului. Astfel, vom putea continua să protejăm natura sălbatică din Munții Carpați și din lungul Dunării: arii protejate, păduri, urși bruni, zimbri, Delta Dunării, sturioni. La toate acestea se adaugă stimularea tranziției spre economia verde și un program de educație de mediu adresat tinerilor.
Direcționați până la 20% din impozitul pe profit
– o sponsorizare care nu vă costă nimic
Sponsorizarea a 20% din impozitul pe profit este o facilitate fiscală existentă în Codul fiscal din anul 2004, dar care nu este suficient cunoscută în rândul companiilor din România.
Ce aveți de făcut?
Una dintre cele mai importante prevederi din statutul WWF este că dorim să colaborăm doar cu companii care prin activitățile desfășurate respectă natura și oamenii. În situația în care există dovezi despre practici de mediu nesustenabile din partea unui potențial donator, WWF-România poate decide renunțarea la sponsorizare.
Cum se calculează?
Suma ce poate fi redirecţionată din impozitul pe întreg anul 2018 se calculează astfel:
Sponsorizarea se poate realiza și trimestrial și se deduce din impozitul pe profit al acestuia, dacă plata sumei sponsorizate se realizează pe parcursul respectivului trimestru.
Important: Până la 31 decembrie 2018 plata trebuie efectuată, pentru a se considera parte din anul fiscal în curs; dacă plata se face după 31 decembrie, va fi considerată sponsorizare aferentă anului următor.
Ce înseamnă contribuția pentru WWF?
Cu sprijinul Dvs., putem duce mai departe misiunea WWF de a stopa degradarea mediului și a crea un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. Fără să cheltuiți nimic, aveți ocazia să contribuiți la un mediu înconjurător mai bun pentru noi toți și să deveniți sponsor al WWF, cea mai mare organizație de conservare din lume.
– o sponsorizare care nu vă costă nimic
Sponsorizarea a 20% din impozitul pe profit este o facilitate fiscală existentă în Codul fiscal din anul 2004, dar care nu este suficient cunoscută în rândul companiilor din România.
Ce aveți de făcut?
2 pași simpli:
1. Vă rugăm să completați contractul de sponsorizare (pe care il puteti descarca accesând link-ul din dreapta) cu datele firmei și cu suma de sponsorizare și să îl trimiteți în format word la adresa chaita@wwfdcp.ro
2. Vă vom trimite contractul în 2 exemplare semnat și ștampilat în original, la adresa indicată.
2. Vă vom trimite contractul în 2 exemplare semnat și ștampilat în original, la adresa indicată.
Una dintre cele mai importante prevederi din statutul WWF este că dorim să colaborăm doar cu companii care prin activitățile desfășurate respectă natura și oamenii. În situația în care există dovezi despre practici de mediu nesustenabile din partea unui potențial donator, WWF-România poate decide renunțarea la sponsorizare.
Cum se calculează?
Suma ce poate fi redirecţionată din impozitul pe întreg anul 2018 se calculează astfel:
- firma îşi estimează profitul anului fiscal 2018 precum şi cifra de afaceri din acest an.
- suma de sponsorizare, dacă se încadrează în limitele prevăzute în codul fiscal (20% din impozitul pe profit, maxim 3‰ (la mie) din cifra de afaceri), se scade din impozit.
- diferenţa din impozitul datorat o va vira către bugetul de stat, la termenul prevăzut de lege (25 ianuarie 2019).
Sponsorizarea se poate realiza și trimestrial și se deduce din impozitul pe profit al acestuia, dacă plata sumei sponsorizate se realizează pe parcursul respectivului trimestru.
Important: Până la 31 decembrie 2018 plata trebuie efectuată, pentru a se considera parte din anul fiscal în curs; dacă plata se face după 31 decembrie, va fi considerată sponsorizare aferentă anului următor.
Ce înseamnă contribuția pentru WWF?
Cu sprijinul Dvs., putem duce mai departe misiunea WWF de a stopa degradarea mediului și a crea un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. Fără să cheltuiți nimic, aveți ocazia să contribuiți la un mediu înconjurător mai bun pentru noi toți și să deveniți sponsor al WWF, cea mai mare organizație de conservare din lume.