Curs universitar "Educație pentru Dezvoltare Durabilă" | WWF

Curs universitar "Educație pentru Dezvoltare Durabilă"



 rel=
© Alex Kiss
WWF în parteneriat cu Universitatea București oferă cursul de Educație pentru Dezvoltare Durabilă (EDD) adresat viitorilor profesori, respectiv studenții facultăților de Geografie și de Știintele Educației.
Educație pentru Dezvoltare Durabilă (EDD) este un curs opțional, deschis studenților aflați în anul II de studiu. Fiecare dintre cei trei parteneri – Facultatea de Științele Educației, Facultatea de Geografie, WWF – contribuie cu propria perspectivă și experiență, prin intermediul reprezentanților:

• Georgeta Ion, profesor doctor, Facultatea de Științele Educației, Facultatea de Geografie;
• Mioara Clius, prodecan lector doctor, Facultatea de Geografie;
• Cătălina Murariu, coordonator programe Educație pentru Dezvoltare Durabilă (EDD), WWF- România.

Cursul va prezenta conceptul de Educație pentru Dezvoltare Durabilă (EDD) plecând de la perspectiva teoretică și ajungând până la practică și vizite pe teren.

În anul universitar 2013-2014, cursul se va desfășura în semestrul II, cu începere de la 21 februarie. 

Cursul de anul trecut (an universitar 2012-2014) a fost apreciat pozitiv de studenți. Modulul a inclus mai multe aplicații practice și o vizită pe teren, la Sighișoara. 

În anul universitar 2014-2015, cursul se desfășoară în semestrul II, cu începere din luna februarie 2015.

Edițiile anterioare ale cursului, din 2013 şi 2014, au fost apreciate pozitiv de studenți. Acestora le-a plăcut interacțiunea din sala de curs, și aplicațiile practice, printre care
  • activități în școli facilitate de studenți  în timpul săptămânii Școala Altfel – Să știi mai multe, să fii mai bune
  • vizite pe teren, în Sighișoara, în Parcul Natural Comana, în București
Iată câteva declarații făcute de studenți: 

Ce am aflat nou?

Probleme locale referitoare la mediu.
O nouă perspectivă.
Cooperarea e super bună!
Am aflat cum trebuie să ne gestionăm activitățile în funcție de timp.
Proiecte, oameni, tehnici, jocuri.
Modalitățile în care se pot implica elevii în proiecte cu privire la mediu și dezvoltare durabilă.
Energizerele pot fi distractive și utile la orice vârstă.
Că putem fi prieteni foarte buni.
Lucrul în echipă este mult mai eficient.


Ce mi-a plăcut cel mai mult?

Aplicațiile / Prezentările / Joculețele / BUNA DISPOZIȚIE! / PRO NONFORMAL
Faptul că am fost toți împreună. / Plimbarea la cetate și programul interactiv de dimineață.
Că ne-am îndeplinit tot ce ne-am propus / Am învățat jocuri noi / Că am reușit să comunicăm și să ne simțim bine.
Jocurile, comunicarea dintre noi = TOTUL
Aplicațiile / Interacțiunea cu elevii și studenții de la Geografie.
Să cunosc copii deștepți și implicați care chiar fac ceva. / Navinatur. / Prietenia dintre oameni.
Primirea / Proiectele / M-au impresionat foarte mult elevii care au atâtea de spus și de implementat / Turul cetății / Energizerul cu roboțeii
Energizere. Le voi aplica cu siguranță în grupuri de elevi și nu numai. / Cooperare și implicare, parteneriat între elevi și studenți.
Spiritul de echipă / Energizerul cu vaca și grajdul / Turul cetății

 
 
	© WWF
© WWF
Doneaza
Doneaza