Consumatori și piața de retail | WWF

Consumatori și piața de retail



  rel=
© Dreamstime
"Deși sustenabilitatea a devenit un cuvânt uzual în limbajul politic sau de business, ediția 2014 a raportului Planeta Vie ne dezvăluie că tendința dezvoltării este exact în sensul opus: populațiile de pești, păsări, mamifere, amfibieni și reptile s-au redus cu 52% din anul 1970.

În prezent, omenirea consumă resursele naturale mult peste capacitatea de producție și de regenerare a planetei. Consumul nostru actual ar avea nevoie de 1,5 planete și trendul este în continuare crescător.


Un studiu publicat recent arată că majoritatea cetățenilor din Uniunea Europeană sunt dispuși să ia în considerare factorii de mediu când fac cumpărături, dar foarte puțini respondenți simt că au toate informațiile la îndemână ca să ia deciziile corecte.

Această observație este valabilă și pentru România: din fericire, românii sunt tot
mai preocupați de starea mediului înconjurător, de proveniența hranei, de susținerea consumului produselor locale, devenind din ce în ce mai proactivi când vine vorba de a schimba lumea din jur. Împreună cu ei, sperăm să putem lupta pentru societatea pe care ne-o dorim, pentru o țară ce respectă oamenii și natura.

Ne dorim ca în demersurile de a influența comportamentul consumatorilor români să avem ca parteneri de dialog reprezentanții companiilor din retail". 

Magor Csibi, Retailer Scorecard 2014
Doneaza
Doneaza